Adoptă obiceiuri sănătoase pentru o imunitate mai puternică | Red

Întărește-ți sistemul imunitar cu obiceiuri bune

Pe măsură ce devin din ce în ce mai conștienți de amenințările în continuă schimbare și imprevizibile asociate disfunctiilor raspunsului imun, tot mai mulți oameni caută modalități de a-și întări sistemul imunitar. 
Cel mai eficient mod de a construi o imunitate puternică este adoptarea un set de bune obiceiuri. Integrarea acestora în programul zilnic poate face diferența . Citește mai departe pentru o listă de bune obiceiuri care pot să îți susțină sistemul imunitar !

Nu face excese, nu te stresa

S-a dovedit științific că stresul constant poate șubrezi un sistem imunitar1. Mulți oameni subestimează impactul pe care emoțiile și trăirile îl pot avea asupra stării noastre de bine. Este cert însă faptul că, alături de alimentație și somn, stresul psihologic este un factor cheie asociat cu starea sistemului tău imunitar2. Și există momente în viața fiecăruia când ne simțim rău după o experiență emoțională intensă sau un proiect prelungit și solicitant. Motivul este că stresul ne face mai susceptibili la diversi factori. 

Familie pregătind micul dejun împreună

Fă mișcare

Știi bine cum stau lucrurile – o minte sănătoasă într-un corp sănătos. Este de necontestat faptul că activitatea fizică făcută cu regularitate îți influentează pozitiv imunitatea și te ajută să temenții protejat3. Dacă ești deja o persoană activă, mișcarea fizică la o intensitate sau frecvență și mai mare nu va avea un impact proporțional asupra imunității. Dar dacă nu ești însă  activ, e momentul să începi să faci sport, să alergi sau măcar să mergi pe jos de câteva ori pe săptămână. Orice formă de exerciții fizice sau mișcare se acumulează în contul unui sistem imunitar și mai puternic. Așadar, dacă vrei un organism mai bine pregătit să lupte și să facă față provocarilor de zi cu zi – lucrează-l!

Mentine o buna igiena personala si ia medicamente doar la recomandarea medicului

O buna igiena personala nu doar ajuta la mentinerea primei linii de aparare a organismului (ex:pielea) sanatoasa, insa previne raspandirea anumitor agenti neprielnici si pentru cei din jur. Astfel ca o curatare si ingrijire adecvata aduce  beneficii sanatatii tale si a celor din jur. Anumite medicamente ne pot slăbi  sistemul imunitar. Dar în anumite circumstanțe, acestea sunt practic imposibil de evitat, intrucat beneficiul pe care il aduc organismului este mai mare dact riscul si de aceea e necesar sa urmam sfatul unui specialist. Cheia este să respecți dozajul și durata tratamentului recomandate.

Adoptă o alimentație sănătoasă

Alimentația are un impact puternic asupra răspunsului imun al organismului2 , motiv pentru care este imperativ să îți faci un obicei din a consuma alimente sănătoase, variate, daca e posibil cat mai putin procesate și proaspete și bineinteles să introduci fructele și legumele în mesele tale zilnice. Nu uita și că un consum moderat de alcool și zahăr la fel de vital când vine vorba de a-ți influența pozitiv sistemul imunitar. Alimentele sau băuturile cu un conținut excesiv de zahăr îți pot compromite sistemul imunitar, în timp abuzul de alcool va slăbi capacitatea sistemului imunitar de a se apăra. Reține că alimentația oferă organismului energia și micronutrienții de care are nevoie pentru a te mentine protejat. La fel de important este sa te mentii hidratat. Și de ce nu te-ai apuca chiar tu de gătit, dacă tot am adus vorba de alimentația?

Suplimenteaza cu vitamine și minerale cand e necesar 

Un punct foarte important. Stresul, greutățile fizice, munca, poluarea  – toate se pot dovedi cu adevărat epuizante pentru organismul tău și pot exercita o presiune nedorită asupra sistemului imunitar. Atunci este momentul pentru un pic de ajutor extern sub formă de vitamine și minerale esențiale. Cel mai bun mod de a-ți asigura un aport suficient este dintr-o alimentație sănătoasă si variata, cu fructe și legume proaspete din abundență. Dacă nu poti obține cantități suficiente de micronutrienți, gândește-te să iei un supliment alimentar, cum ar fi Redoxon, care să te ajute să îți hranesti adecvat imunitatea cu vitamine și minerale. Cere mai multe informatii medicului sau farmacistului si citeste intotdeauna informatiile de pe eticheta/ambalaj. 

Dormi suficient

Când vine vorba de sănătatea ta, somnul joacă un rol important. În timp ce mai mult somn nu va împiedica neapărat slăbirea sistemului imunitar, lipsa lui fie o calitate slaba a acestuia ar putea afecta negativ raspunsul imun, lăsându-te susceptibil la diversi factori. Adulții au nevoie de 7 până la 9 ore de somn netulburat4 pentru ca organismul să poată avea constant un răspuns imun sănătos. Dacă nu dormi bine, îți recomandăm să încerci tehnici de relaxare, cum ar fi  meditația sau yoga. Închiderea tuturor ecranelor cu aproximativ o oră înainte de culcare este, de asemenea, o idee bună de vreme ce, în general, creierului tău îi este mai ușor să intre în modul de repaus în absența unei lumini puternice. Acum știi cum să dai o mana de ajutor sistemului imunitar. Integrează aceste șase obiceiuri simple pentru a te simti mai protejat. 

Referințe:

  1. SC Segerstrom, GE Miller. Psychological stress and the human immune system: a meta-analytic study of 30 years of inquiry. Psychol Bull. 2004;130(4):601-630. 
  2. Song S et al. Reactive oxygen species-mediated BIN2 activity revealed by single-molecule analysis. New Phytol. 2019;223: 692-704. Patel SR, Malhotra A, Gao X, Hu FB, Neuman MI, Fawzi WW. A prospective study of sleep duration and pneumonia risk in women. Sleep. 2012 Jan 1;35(1):97-101. Gombart AF, Pierre A, Maggini S. A Review of Micronutrients and the Immune System-Working in Harmony to Reduce the Risk of Infection. Nutrients. 2020 Jan 16;12(1):236.
  3. How to boost your immune system. Harvard Medical School, 2014. (Accesat la data de 10/02/2020, la https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/how-to-boost-your-immune-system).
  4. How Sleep Affects Your Immunity. National Sleep Foundation. (Accesat la data de 10/02/2020, la https://www.sleepfoundation.org/articles/how-sleep-affects-your- immunity). How many hours of sleep are enough for good health?Eric J. Olson. (Accesat la data de 10/02/2020, la https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/adult-health/expert-answers/how-many-hours-of-sleep-are-enough/faq-20057898).

Alte surse:

https://www.thehealthy.com/habits/boost-immune-system/
https://newsroom.clevelandclinic.org/2020/05/18/habits-that-help-boost-immunity/
https://www.readersdigest.ca/health/healthy-living/boost-your-immune-system/
https://symptoms.webmd.com/cold-flu-map/keep-immune-system-healthy
https://www.webmd.com/cold-and-flu/cold-guide/10-immune-system-busters-boosters#1
https://www.healthline.com/health-news/can-alcohol-hurt-your-immune-system-during-covid-19-outbreak

Cum te ajută Redoxon®
să îți susții
sistemul imunitar

 

 

 

 

Corpul tău este echipat cu mijloace de apărare naturale puternice, iar sistemul tău imunitar are la dispoziție multe modalități de a face față amenințărilor din mediul înconjurător. Sistemul imunitar este format din trei mecanisme principale de apărare: bariere fizice (pielea și mucoasa), bariere celulare (globulele albe din sânge) și anticorpi. Nutrienți, cum ar fi vitaminele și mineralele, sunt esențiale pentru sănătatea și funcționarea acestei complexe rețele.

În lumea noastră care pare că merge pe repede înainte, cu mâncarea de tip fast-food și alimentele semipreparate la îndemână oriunde, o alimentație care să conțină cantități adecvate de fructe și legume care ne furnizează toate vitaminele și mineralele de care avem nevoie pentru a ne susține pe deplin funcțiile organismului, se poate dovedi o provocare. Un aport necorespunzător de vitamine și minerale poate afecta negativ sistemul imunitar și sănătatea, în general. Aici intervine Redoxon®. Gama noastră de produse cu conținut de Vitamina C este special concepută pentru a-și susține sistemul imunitar.

Află mai multe informații

 

Redoxon® pentru un sistem imunitar mai sănătos

Trebuie să ai grijă de sistemul tău imunitar. Chiar dacă nu se simte, sistemul imunitar funcționează 24 de ore pe zi. La fel cum o plantă are nevoie de apă și de lumina soarelui, sistemul imunitar are nevoie de nutriție regulată pentru a susține sistemele de apărare ale corpului.

Alături cu un stil de viață sănătos, inclusiv exerciții fizice și o alimentație corespunzătoare, suplimentele, cum ar fi Redoxon®, asigură fundația pentru un sistem imunitar puternic pe tot parcursul anului.

 

 

 

 

 

80 de ani de expertiză în vitamina C

În 1934, am lansat primului supliment de vitamina C din lume și de peste 80 de ani ajutăm neîntrerupt oamenii să își mențină sistemele naturale de apărate în formă maximă. În prezent, gama noastră de suplimente inovatoare te ajută să îți susții imunitatea zi de zi.

 

Construiește-ți imunitatea

Cauți modalități de a-ți întări sistemul imunitar? Citește articole utile despre susținerea imunității.